HSS cvičení

(HSS – hluboký stabilizační systém)

Uvolnění, protažení, posílení s cílem spravného držení těla a odstranění bolesti.

Dle doporučení fyzioterapeuta provádí s trenér s klientem cvičení zaměřená na odstranění svalových disbalancí, posílení nebo uvolnění konkrétních partií.

Kompenzační cvičení

Soubor jednotlivých cviků v jednotlivých cvičebních polohách, které kompenzují nerovnoměrné zatížení svalových skupin jejichž cílem je správné držení těla.

Techniky:

  • uvolňovací relaxační cviky
  • protahovací cviky – asistovaný strečink
  • Posilovací cviky (vlastní váha, gumy a další pomůcky)

Asistovaný strečink

Jedná se o individuální cvičení se zkušeným trenérem, při kterém se odstraňuje svalová ztuhlost (napětí) a zlepšuje se kloubní pohyblivost.

Jedná se o cviky, které cvičící nezvládne provést sám.

Balanční cvičení

Balanční cvičení napomáhá ke správnému držení těla, mírní bolesti páteře, svalů a kloubů, napravuje vadné držení těla a zároveň řeší problém nadváhy nebo obezity, formuje problematické partie těla a zlepšuje koordinaci pohybů. Cviky jsou prováděny na speciálních balančních pomůckách.

Díky balančnímu cvičení se zapojují a posilují hluboké svalové vlákna, které při běžném pohybu namáháme minimálně. Správné držení těla je tedy základním kamenem úspěšného procvičování.

Výhodou je širokospektrální působení nejen na správné držení těla, ale zpevnění celého pohybového aparátu a efektivní formování postavy.

Fitness cvičení

Kondiční cvičení

Kondiční trénink je prioritně zaměřen na získání vytrvalosti-odolnosti proti únavě, obratnosti, rychlosti a síle. Využívá zejména vlastní hmotnosti, netradičních cviků, pozic a kombinací.

Cvičení probíhá s využitím pomůcek jako švihadlo, TRX, bossu, míče nebo jednoručních činek a vlastní váhy.

Kondiční trénink je rozdělen do několika bloků a to vždy po minutách.

Cvičení na redukci váhy – HIIT

Vysoce intenzivní intervalový trénink je druh cvičení, při kterém se střídá cvičení (interval) o vysoké zátěži se cvičením o nízké zátěži či s úplným odpočinkem.

Vysokou intenzitou cvičení se rozumí tempo v 80-90% maximální tepové frekvence.

Zásadní výhodou tohoto tréninkového konceptu je to, že ke spalování tuku nedochází pouze při cvičení ale i po něm. Důvodem proč dochází k odbourávání tuku i po skončení tréninku je tzv. efekt EPOC (excess post-exercise oxygen consumption) neboli zvýšená spotřeba kyslíku po tréninku. Tělo tedy využívá kalorie zhruba o 10% více i v době necvičení. Dále HIIT také ovlivňuje mechanismy ve svalových buňkách, které poté umí lépe nakládat s tukem a omezují jeho ukládání.

Pravidelným cvičením intenzivního intervalového tréninku se totiž buduje i solidní svalová hmota. Dochází ke zvýšení produkce testosteronu, který je pro růst svalů důležitý. Ženy se nemusí bát produkce tohoto hormonu, kulturistky se z nich tímto stylem stát nemohou.

Cvičení

  • Trenér: Miroslav Lebl
  • Délka: 50 min
  • Cena: 600,-Kč

Objednat se:

Online – přehed hodin

602 259 309

fitnesspower@email.cz

Trenér

Miroslav Lebl

Osobní trenér s více jak 15 letou praxí ve Fitnesspower, kde vedl indivuduální a skupinové tréninky.

Více